- هزینه ارسال چقدر است ؟
هزینه ارسال سفارش های زیر 3 میلیون تومان با پست پیشتاز 70 هزار تومان و سفارش های بالای 3 میلیون تومان رایگان میباشد (این نوع ارسال برای تمام نقاط ایران و خود تبریز قابل انتخاب است.) هزینه ارسال سفارش ها با تیپاکس در صورت انتخاب مشتری، به صورت پس کرایه طبق تعرفه تیپاکس و تحویل به مامور تیپاکس است. هزینه ارسال با پیک در تبریز در صورت انتخاب مشتری، به صورت پس کرایه و تحویل به راننده پیک میباشد.
2. سفارش ها چه زمانی ارسال میشوند و کی به دست مشتری میرسند ؟
تمام سفارش ها بسته به انتخاب مشتری با پست پیشتاز و تیپاکس، بین یک تا دو روز کاری بعد از ثبت سفارش ارسال شده؛ سپس بین یک تا شش روز کاری بسته به عملکرد اداره پست یا تیپاکس منطقه سکونت به دست مشتریان عزیز میرسند.
ارسال سفارش با پیک در تبریز در صورت انتخاب مشتری، روز کاری پس از ثبت حدودا بین ساعت 19 تا 21 و با هماهنگی قبلی انجام میگیرد.
3. چطور سفارش خود را پیگیری کنیم ؟
کد رهگیری مرسولات پستی پس از ارسال از "بخش کاربری" سایت، قسمت "سفارش ها"، و کلیک روی سفارش مورد نظر قابل رویت میباشد؛ همچنین در صفحه اینستاگرامی ما به آیدی zishop.online استوری و هایلایت میشوند. با مراجعه به سایت پیگیری مرسولات اداره پست و وارد کردن کد 24 رقمی میتوانید از وضعیت بسته ارسالی خود مطلع شوید. در صورت عدم دسترسی به کد رهگیری میتوانید 3 روز کاری پس از ثبت سفارش، از پشتیبانی واتسپ به شماره 09303675635 دریافت نمایید.
4. آیا محصولات اصل هستند ؟
تمامی محصولات موجود در فروشگاه زیشاپ آنلاین اصل و اورجینال و تهیه شده از نمایندگی های معتبرند. در صورت دریافت محصول غیراصل از ما امکان مرجوعی و دریافت مبلغ سفارشتان وجود دارد.
5. آیا امکان مرجوعی محصول خریداری شده وجود دارد ؟
به علت موازین بهداشتی، امکان مرجوعی محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی وجود ندارد. در صورت ایراد فیزیکی محصول یا تاریخ انقضا، مشتری موظف است تا ۲۴ ساعت بعد از دریافت بسته خود، بدون باز کردن درب محصول و یا استفاده از آن، به واتسپ پشتیبانی سایت پیام داده تا موارد بررسی شوند.
6. آیا امکان لغو سفارش پس از پرداخت وجود دارد ؟
به علت مسائل مالیاتی و کارمزد درگاه های پرداخت و کسر از فروشنده، این امکان فراهم نیست.